Miami Florida.Deel 2. Bayside. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Hans Goedhart - WaarBenJij.nu Miami Florida.Deel 2. Bayside. - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Hans Goedhart - WaarBenJij.nu

Miami Florida.Deel 2. Bayside.

Door: Hans Goedhart

Blijf op de hoogte en volg Hans

20 November 2014 | Verenigde Staten, Miami

Gelukkig is het weer mooi weer. De zon schijnt maar het is heel vochtig. We zijn te voet richting Bayside gelopen. Onderweg zie je de drukke wegen die elkaar allemaal kruizen. Zoals al eerder aangegeven moet je hier wel kunnen auto rijden en wat wegen kennen anders ben je snel de weg kwijt. We komen al snel langs de plek waar de zwervers liggen. Gelukkig lagen die niet aan onze kant van de weg. Daarna kwamen we al snel tussen de grote gebouwen te wandelen. Op de hoek van deze gebouwen waait het iedere keer lekker. Hier treffen we veelal grote kantoorcomplexen aan, en eetgelegenheden. Het kantoorpersoneel komt hier in de middagpauze eten. Bij het water aangekomen scheen de zon weer volop en het was aangenaam warm. We zijn doorgelopen naar de Bayside Outlet waar het gezellig druk was. Je ziet het personeel van de cruise schepen boodschappen doen, en er zijn veel toeristen. Bij de Starbucks zijn we de koffie buiten gaan opdrinken. Binnen was het te koud vanwege de airco. Op de terugweg zijn we nog even bij Ross for Less binnen geweest voor de koopjes maar hier was het veel te druk. Daarna zijn we terg gewandeld naar ons hotel. Het was weer een hele trip. Onze vakantie zit er nu wel zo'n beetje op. Vanmiddag nog wat boodschappen doen. Wat eten en dan weer vroeg gaan slapen. Al met al was het een hele lange reis. We hebben weer veel gezien van de US. Hierbij willen we Exit Reizen nog bedanken voor de ondersteuning die we onderweg gekregen hebben. Ook dit keer heeft Exit Reizen weer een interessante route uitgestippeld. De hotels lagen op de juiste locaties in de steden en de kwaliteit van de hotels was prima in orde. Morgen zullen we weinig te melden hebben. Tegen het einde van de middag moeten we op het vliegveld zijn. We vliegen dan via Atlanta naar Amsterdam waar we zaterdag tegen het begin van de middag zullen aankomen. Alle trouwe lezers bedanken we weer voor de reacties die we onderweg ontvangen hebben.

Gr.,

Hans

• 20 November 2014 - 19:17

Margot:

Jullie bedankt voor het mee mogen reizen. Goed gedaan Hans. Veilige thuisreis en tot hoors. X

• 20 November 2014 - 19:22

Nico En Marion :

Hoi Hans en Yolande,
    We hebben jullie reisverslag weer met veel plezier gelezen. Een hele goede terugvlucht en Hans alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Groetjes uit Eindhoven

• 20 November 2014 - 20:11

Wim:

Hallo Hans en Yolande,

Fijn dat jullie de vakantie nog met goed weer kunnen afsluiten , en Hans we hebben met veel interesse en plezier jou verslagen gelezen, je zou zo tekstschrijver kunnen worden.
    Voor morgen een voorspoedige vlucht toegewenst en misschien vallen de oogjes wel eens dicht, zodat de reis wat minder lang duurt. Groetjes uit Breda

• 20 November 2014 - 21:42

Piet En Thea:

Hallo Hans en Yolande,
    Wij sluiten ons bij de vorige sprekers aan. Mooi om jullie belevenissen op deze manier te volgen.
    Goed gedaan!
    Een goede reis terug!

• 20 November 2014 - 22:03

Suzan :

Goede terugreis en tot zaterdag