nog wat - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Hans Goedhart - WaarBenJij.nu nog wat - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Hans Goedhart - WaarBenJij.nu

nog wat

Door: Yolande Goedhart

Blijf op de hoogte en volg Hans

31 Oktober 2007 | Vietnam, Hué

Hoi allemaal,
Nog een klein berichtje van mij.
Gisteren waren we in een prachtig resort aan de woeste zee. Het regende sinds een uur of 12;00 's middags, en niet zo'n beetje ook. Echt met bakken kwam het eruit. Jammer daar ging ons dagje luieren aan 't zwembad! Dus heb ik me maar lekker laten masseren. (Van al dat zitten kreeg ik steeds dikke voeten) Toen ik op 't bed lag, zag ik 2 stangen aan 't plafond zitten, en bedacht dat dit voor 't grove werk wordt gebruikt. Ze pakte me 1 uur flink onderhanden, maar aan de stangen heeft ze niet gehangen! Een van onze groep was wel zo gelukkig, en kreeg een mooie dame over hem lopen.
Vanaf een uur of 14;00 werd het langzaam lichter en droger. Vlakbij Hue is het erg tekeer gegaan. Gisteren liep je nog tot je enkels in 't water. Hopelijk is 't slechte weer nu voorbij. Morgen gaan we naar de verboden stad en een paar graven van enkele keizers, en dat is allemaal buiten natuurlijk.
Om nog op een paar van jullie vragen in te gaan, er is in ieder hotel internet. Vaak ( zoals nu ) gratis , en anders kost het een euro of zo. in dit hotel staan er 8 en ze zijn allemaal druk bezet. Alles is hier erg goedkoop. Vanmiddag waren we onderweg en dronken daar 2 heerlijke kopjes koffie, en moesten daar 0,75 voor afrekenen.
Vanavond hadden we een keizerlijke maaltijd met muziek en zo, die uit 9 gerechten bestaat, dat kostte 10.00 p.p.
Thea, ik wist wel dat jullie ook van die roomse types waren, die niet deden aan sex voor 't huwelijk!
MC, ik word wel benieuwd wat je te melden hebt hoor.Alles goed bij de firma?
Mam, alvast een fijne vakantie, en geniet er maar van(ook aan Mark natuurlijk)
Ik ga nu ook naar boven.
Liefs Yolande

Dit was het weer zo'n beetje

• 31 Oktober 2007 - 18:18

Mieke:

Hoi Hans en Yolande
    Erg leuk hoor, jullie verslagen want als je dit allemaal moet vertellen als je weer terug bent, dan vergeet je toch weer een heleboel en zo kunnen wij mooi mee genieten, fantastisch!!!! ga zo door! Wat ik ook heel goed vind van jullie is dat je dit zo trouw elke dag doet! Zijn jullie dat zitten dan niet beu en gaan jullie dan niet liever een eind lopen? Wij vonden vooral dat zitten erg vervelend! En ik had ook steeds dikke voeten ja, en daarna heel erge pijn aan mijn benen, heb ik nu nog wel eens, overgehouden van de Thailand reis. Overigens: ik heb alweer een nieuwe baan, bij CE, maandag al beginnen, morgen de laatste dag (ochtend) bij Lighting. Nou, de groetjes weer en ik ben benieuwd wat er morgen weer allemaal gaat gebeuren!!! Liefs, Mieke

• 31 Oktober 2007 - 19:16

Alton:

Hué was inderdaad een hoofdstad van de keizers. Tijdens de orlog met Noord Vietnam is er gruwelijk gevochten. Veel Amerikanen zijn er omgekomen. Vandaar al die Amerikaanse toeristen.

• 31 Oktober 2007 - 20:12

Tine En Wim:

Jullie verrassen ons elke dag met mooie reisverslagen, maar ik heb een nieuwtje vanuit Nederland, wat vooral Hans zal interesseren,als je het al niet gehoord hebt.KOEMAN VOOR 2 1/2 JAAR NAAR VALENCIA.Koeman zal vrijdag het contract
    ondertekenen,Hij neemt Bruins Slot mee.
    Koeman begint a.s maandag al in Valencia.
    Jan Wouters neemt voorlopig bij P.S.V zijn taken over.Het is te hopen dat het weer mooi weer wordt en geniet verder van jullie reis.

• 01 November 2007 - 05:38

Mc:

zoooooo spectaculair is het nu ook weer niet

jullie hebben het wel super naar jullie zin zo te horen

ik ben heel benieuwd verder
    veel pl