Saigon - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Hans Goedhart - WaarBenJij.nu Saigon - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Hans Goedhart - WaarBenJij.nu

Saigon

Door: Yolande Goedhart

Blijf op de hoogte en volg Hans

11 November 2007 | Vietnam, Hanoi

Hoi allemaal,

Nou, vannacht hebben we verschrikkelijk geslapen. Dit hotel ligt midden in 't HEEL drukke centrum. De hele nacht toeteren en heel veel verkeer. Ook de kwaliteit van 't hotel is belabbert. Jammer, vindt iedereen na de mooie hotels die we vaak gehad hebben. Als tegemoet koming krijgen we morgen-avond een afscheids-diner aangeboden. Maar we hadden liever een fijn hotel gehad en zelf ons eten betaald. Gisteren avond zijn we met z'n 8en gezellig gaan eten. Eerst op 't dakterras van het Rex hetel lekker even beborreld. Je hebt hier prachtige winkels, veel desingers hebben hier zaken. We zijn er net al langs gelopen, prachtig. Morgen wil ik de laatste dingen nog kopen. Eerst heb je niets nodig, maar dan vind je toch steeds meer dingen leuk om mee te nemen.
Hans doet soms net of ik al heel veel gekocht heb, maar dat is natuurlijk overdreven. Onze maat is op zich natuurlijk al moeilijker te krijgen. Maar als hij morgen niet mee gaat, ga ik lekker alleen op pad.
De computer is erg langzaam, dus de foto's zet ik er thuis wel op. Ik was er trouwens na veel puzzelen, erachter gekomen dat de bestanden van onze foto's te groot waren. Daardoor kreeg ik ze niet op de site, en kan ik de foto's die ik in het begin gemaakt heb er niet meer opzetten.
Ondertussen hebben al veel van onze busgenoten gehoord van deze site. Zij zullen misschien nog wel eens wat extra informatie toevoegen, of de vehalen aanvullen.
Dit was weer mijn nieuws, hgans is ook bijna klaar met zijn verhaal.
Groetjes allemaal,uit het warme Saigon.
Woensdag,komen we weer thuis.

Liefs Yolande

  • 11 November 2007 - 14:35

    Mieke:

    Hallo Yolande en Hans,
    Sorry voor de wat late reactie, maar ik ben afgelopen maandag alweer met een nieuwe baan begonnen weer bij Philips nu bij CE op het S-complex, dus niet meer echt in de stad (bij CE was ik nog niet geweest) ik heb daar een erg fijne duo-partner die ook nog heel toevallig vlak bij mij in de buurt woont, nog geen 2 minuten lopen bij mij vandaan, grappig hé?! Het is een heel leuke meid en wij kunnen het samen erg goed vinden, wij hebben ook een (voor zover ik dit nu al kan beoordelen, maar ja, de eerste indruk hé?!) heel goede baas, dus ik zit weer 3 maanden goed. Gisteren hadden wij een feest van VDL, bij Koningshof, het begon er al mee dat we er ruim een uur over gedaan hebben om er te komen en toen we er dan eindelijk waren moesten we de auto zo ver weg zetten dat we door de modder en de regen naar binnen moesten lopen (wel een kwartier) dus dat begon al goed. Er werken 7500 mensen bij VDL deze waren allemaal uitgenodigd voor dit feest (met introduceé) nu waren ze er natuurlijk niet alle 15.000 maar wij schatten dat er toch wel zo'n 10.000 waren. Guus Meeuwes kwam optreden, nou, dat leek mij erg leuk, we hebben hem niet kunnen zien, ja, op schermen maar het podium waar hij op stond was niet zichtbaar voor ons, zo druk!! En warm!! Vreselijk, nee, dat was echt niet leuk, veel en veel te druk, maar ja.
    Fijn dat jullie het nu droog hebben, ik neem aan dat dit het geval is anders zouden jullie dit wel verteld hebben. En natuurlijk geniet ik elke dag weer van de verhalen, geweldig!! Ik kijk echt elke dag even hoe het jullie vergaat. Als je weer terug bent bel ik snel weer een keer, heb je trouwens nog een massage gehad, en ging deze er weer zo wild aan toe? Nou dan vind ik de massages bij ons (als wij naar de sauna gaan) toch wel fijner hoor!!
    Nou, lieve groetjes, weer en alvast een heel goede reis naar huis, dinsdag??
    Mieke (en John)

  • 11 November 2007 - 21:29

    Wim En Tine:

    Nou Yolande morgen je laatste kans om daar te shoppen. Neem het ervan.
    Jullie reis zit er bijna op. Leuke verhalen. Dit krijgen we vast nog wel uitvoerig te horen.
    Goede reis terug naar huis. Warm je nog even op want hier is het slecht weer.

    lieve groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Hanoi

Het mooie Vietnam

Recente Reisverslagen:

15 November 2007

weer thuis

12 November 2007

Saigon - Cu Chi en Tay Nihn. Laatste dag.

11 November 2007

Saigon 3

11 November 2007

Saigon

10 November 2007

Saigon
Hans

Al verkennende genieten van alles wat op de wereld te bewonderen is.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 175177

Voorgaande reizen:

16 Augustus 2018 - 09 September 2018

Rondreis Colorado USA

19 December 2017 - 01 Januari 2018

Kerst 2017 in Dubai

16 Mei 2017 - 25 Mei 2017

Rondreis Portugal

23 Juni 2016 - 19 Juni 2016

Porto-stedentrip Juni 2016

08 Mei 2016 - 24 Mei 2016

Cruise Rome Barcelona Mei 2016

15 December 2015 - 28 December 2015

Mexico. Playa del Carmen

30 Oktober 2014 - 22 November 2014

USA Southern Cities en Florida

22 Mei 2014 - 05 Juni 2014

Cruise Griekenland en Turkije

30 Mei 2013 - 24 Juni 2013

2013 Nationale Parken USA en Mexico City

16 Oktober 2012 - 02 November 2012

Cruisen met de, en vanuit Rotterdam

17 Mei 2012 - 02 Juni 2012

Toscane Mei 2012

05 November 2011 - 26 November 2011

Relaxen in Miami en op ms Noordam

12 Juni 2011 - 30 Juni 2011

Italiaanse ontmoetingen

04 December 2010 - 19 December 2010

op weg naar Cuba

30 April 2010 - 15 Mei 2010

Het Wilde Westen van Amerika

14 Oktober 2009 - 07 November 2009

Z.Afrika, Namibie en Botswana

14 Mei 2009 - 01 Juni 2009

Rondries door Florida

27 April 2008 - 10 Mei 2008

Koningssteden van Marokko

25 Oktober 2007 - 14 November 2007

Het mooie Vietnam

Landen bezocht: