Groeten uit Agadir - Reisverslag uit Agadir, Marokko van Hans Goedhart - WaarBenJij.nu Groeten uit Agadir - Reisverslag uit Agadir, Marokko van Hans Goedhart - WaarBenJij.nu

Groeten uit Agadir

Door: Hans Goedhart

Blijf op de hoogte en volg Hans

06 Mei 2008 | Marokko, Agadir

Hallo allemaal,

we zitten nu in Agadir in een prachtig hotel aan het strand - sea view. Het is echt genieten nu van de zon en het zwembad. Gisteren en eergisteren was het zeer warm. Tegen de 40 gr.C. We zijn naar de rand van de Sahara geweest en hier smolten we bijna weg. Hier hebben we een koraanschool bezocht en een pottenbakkerij. Hier hebben we 200 km voor moeten rijden om er te komen en daarna weer terug. We hebben wel genoten van de omgeving maar het was niet de moeite waard. Gisteren hebben we bijna 400 km gereden en zijn over de Hoge Atlas gereden. Wat hebben we genoten van de vergezichten. Gelukkig hadden we een prima chauffeur. Af en toe keek je langs de bus zo naar beneden en dat was wel een paar 100 meter dieper. Else, hier had je 100 doden gestorven. Best eng maar heel mooi. Bij aankomst in Agadir zijn we een heuvel opgegaan om te kunnen genieten van een mooi uitzicht op Agadir. Ook dit was spannend met de bus want de weg er naar toe was heel steil. We genieten nu van de zon en het lekker eten. Tot nu toe was het zeer vermoeiend en de broekstorm heerst nog steeds. We gaan nu proberen nog een aantal foto s te plaatsen. Dit duurt heel lang. Morgen is Thea jarig en we zullen haar verrassen. Judith de filmstudio s hebben we aan de buitenkant gezien. Geen tijd. De oplossing voor de ezelse muildieren is niet OK maar wel leuk. Hier klimmen de geiten wel in de boom maar ook op de bergen.

Groetjes,

Hans

• 06 Mei 2008 - 19:44

Marloes:

Hallo allemaal,

Bedankt voor je smsje pap. Ik moest wel ff goed kijken van wie die af kwam met die rare plaatsnaam erbij! Maargoed, het word geregeld.
    Zoals het er nu naar uit ziet is het weer hier zeer goed, dus wat ons betreft staat zaterdag de bbq en badje hier klaar. (weet niet meer precies wanneer jullie terug komen)

Veel plezier nog en geniet maar van de luxe van het hotel!

Groetjes uit een warm Helmond ;)

• 06 Mei 2008 - 22:04

Bert En Louise:

aan thea de baar
    het is klok slag 12.00 uur,je bent weer een jaartje ouder geworden en dan nog wel in marokko. Proficiat en een fijne dag,groetjes aan piet,we volgen jullie reis via de site.
    Bert en louise

• 07 Mei 2008 - 06:43

Rob:

Hej Moeke!

Gefeliciteerd!!! Voel je je weer wat beter vandaag? Ga lekker in een ligstoel liggen, geniet ervan en laat je goed verwennen!

x rob en koen

• 07 Mei 2008 - 09:54

Judith:

Hallo moedertje!
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Geniet van al het lekkere eten en drinken in het hotel. Laat je maar lekker verwennen!
    X Juud

• 07 Mei 2008 - 17:55

Mieke:

Hallo allemaal, Thea, van harte gefeliciteerd en nog veel goede jaren!! Ik ken het gevoel van in de vakantie jarig te zijn ik was dit vroeger ook altijd, jij ook hè, Yolande ja dat heb je ervan als je in de zomer jarig bent en de kinderen op de basisschool dan moet je wel in die periode op vakantie. Maar goed, leuk weer jullie verslag Hans!! Maar die broekhoest, dat houd je toch niet vol al die tijd?? Is hier nou helemaal niets aan te doen dan? In ieder geval veel sterkte ermee. Leuk ook die foto van die geiten in de boom, wat eten die dan eigenlijk?? Nou, de groetjes weer en geniet ze nog hè?! liefs, Mieke

• 07 Mei 2008 - 21:42

Hans En Ricolette:

Hoi Hans en Yolande,

beetje late reactie maar ook wij zijn op vakantie geweest. Minder spannend dan jullie vakantie maar we hebben het heerlijk gehad. Nu is het weer hier ook lekker en genieten we nog even van de mooie dagen voordat we dinsdag weer aan het werk gaan. (ikke dan want Hans is al weer 2 dagen aan het werken :)
    We spreken elkaar gauw weer een keer, geniet van jullie welverdiende vakantie,

groetjes,

• 07 Mei 2008 - 23:30

Marianne En Chris:

Lang zal ze leven! hoera hoera !

Thea, van HARTE GEFELICITEERD.

van Marianne en Chris

• 08 Mei 2008 - 06:53

Helga Van Vroonhoven:

Lieve Thea,

Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Maak er maar een mooi feest van. Dat komt vast goed aan de mooie Marokkaanse kust !
    Ik heb met plezier de verhalen gelezen over jullie geweldig mooie rondreis. Ik hoor de verhalen nog wel. Geniet er nog maar lekker van.

Groetjes,
    Helga.